PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Terima kasih kerana sudi singgah di sini :) Jemput tengok-tengok, kalau berkenan boleh order. Untuk produk yang lain, sila lihat di home :))

Latest product

Kami mempunyai banyak produk terbaru...Untuk melihat product terbaru sila click NEW! di bawah header..jangan lepaskan peluang untuk mencuba..

2014

Untuk tahun 2014 ni ingin berkongsi ilmu yg telah saya pelajari dengan anda semua...saya akan membuka class utk anda mempelajari menu yg terdapat di dlm blog ini...anda pilih module dan saya akan memberitahu jumlah yuran utk kelas tersebut...tq

New !

Cheezy Berry dessert


Sangat sedap dessert ni,makan waktu sejuk..Lapisan paling bawah-kek-strawberry sauce-cheezy cream-buah peach-cheezy cream..


Tiramisu Mille Crepe


Nama pun tiramisu kan,so ada rasa coffee..mmg sedap..


Vanilla Mille Crepes


Crepes ni ala2 pancake yg dilapisi dgn special vanilla cream di antara setiap lapisan,mmg sedap makan sejuk2...kalau rasa jemu dgn kek boleh try crepes pulak ye..


Chicken pie-shortcrust pastry


sangat sedap chicken pie ni...x puas makan..

Murtabak Cheese Cracker

 

Asyik makan yg manis2 saja kan..kali ni kita try yg savoury pulak...Murtabak Cheese Cracker..Layer biskut cracker,daging/ayam,cheese.Ada dua pilihan samada memilih whole 10"x10" atau potongan.Harga lihat di Desserts Price..


Pavlova


Pavlova diperbuat drpd putih telur,gula icing.Topping drpd special custard cream & fresh fruits..Crispy diluar dan lembut seperti marshmallow di dalam.Terdapat dalam 2 pilihan iaitu mini pavlova (16pcs/set) atau 8" pavlova.Untuk harga sila rujuk pada Dessert price..

Japanese Crispy Cream puff


Cream puff yg sgt sedap,berbeza dr cream puff biasa,yg mana ianya terdapat crispy topping di atasnya..cream custardnya sungguh enak...


Hokkaido cupcakes

Combination chiffon cake & cream yg sgt sedap...lebih sedap di makan sejuk2...
 

Kek-kek terbaru di Ashna Fresh Bake.Sesuai utk minum petang,tempahan utk raya atau bila2 masa saja..

Soft Marble RM45 (size 9x9)

Labenese Marble RM45 (size 9x9)

Zebra Marble RM45 (size 9x9)


Seroja Marble RM50 (size 9x9)


Cake in Jar


Sangat sesuai utk door gift utk sebarang majlis.Terdapat 4 jenis flavor Rainbow cake,Red Velvet cake,Tiramisu & German Blackforest.Semua kek menggunakan topping cheese..

Tiramisu Cake


Tiramisu anynoe??kepada penggemar coffe boleh la mencuba.Rasanya creamy dgn mascarpone cheese,x manis sgt,ada rasa coffee..


Cheezy Layer

 

Dessert ni sedap..sedap sgt2..Layer dgn biskut marie,cheese,strawberry filling,cream..


Salted Caramel Brownies

 

Produk baru dari Ashna, Salted Caramel Brownies.Dah nama pun salted caramel,so topping dia agak masin tp mmg sedap ngam dgn rasa brownies..


Cheese Brownies
Brownies sungguh moist sbb dikukus.Pada penggemar chocolate & cheese mmg kena makan brownies ni hehe..



Japanese Cotton Cheesecake

Ini boleh dikatakan light cheesecake,kalau sesapa yang kurang suka rasa cheese yang heavy boleh la cuba kek ni,ala2 spongy & makan pun tak jemu.Kek ni saya decorate sempoi je sebab untuk makan2 je..tapi combination coklat dengan strawberry tu mmg ngam..